Woonsprong

Heb je een klacht over Woonsprong? 

Laat het ons weten!  

 

Het team van Woonsprong tracht jou zo goed mogelijk van dienst te zijn bij elk contact, elke melding of bij elke vraag om informatie. Wij staan altijd paraat om je verder te helpen. 

 

Ben je toch ontevreden over Woonsprong?

Dan kun je een klacht indienen en zoekt de klachtenbehandelaar samen met jou naar een oplossing. 

 

Bezorg ons jouw klacht gratis via één van onderstaande wegen ...

 

  • ... per mail op info@woonsprong.be.
  • ... per post aan Woonsprong, Seringenstraat 21a, 8400 Oostende
  • ... door het online invulformulier hieronder in te vullen en te verzenden. 
  • ... door het papieren invulformulier (bij het onthaal) in te vullen en aan ons te bezorgen.

 

Binnen de tien dagen ontvang je van onze klachtencoördinator een ontvangstbevestiging of reden waarom de klacht niet behandeld wordt. Uiterlijk 45 dagen na deze ontvangstbevestiging krijg je van onze klachtenbehandelaar dan een antwoord op jouw klacht. Wanneer je beschikt over een e-mailadres zal verdere communicatie via mail gebeuren. Wanneer je niet beschikt over een e-mailadres, communiceren we via een brief.

 

Vul onderstaand formulier volledig in en druk op de 'Verzenden'-knop om jouw klacht online naar ons door te sturen. We gebruiken de gegevens die je via dit formulier invult enkel voor de behandeling van jouw klacht.